برگزاری جشن انقلاب و تجلیل از کارکنان نمونه دادگستری اردبیل
برگزاری جشن انقلاب و تجلیل از کارکنان نمونه دادگستری اردبیل
دیدار با خانواده های شهدا، تجلیل و گرامیداشت جشن پیروزی انقلاب در دادگستری اردبیل صورت گرفت.

به گزارش آذرسلام به نقل از اداره رسانه و روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، همزمان با دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ، مراسم جشن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل ساختمان مرکزی دادگستری استان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس ( ع) استان ، با سخنرانی در جمع قضات و کارمندان دادگستری استان به تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پرداخت.
وی در ابتدای این مراسم با ذکر فضایل و برکات ماه مبارک رجب و شعبان، فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت علی و ( روز پدر) را تبریک گفت.
وی سپس با تبیین وجه تسمیه حکومت اسلامی، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران را از بهترین مصادیق برقراری حاکمیت الهی در میان حکومت ها و کشورهای مختلف دانست.
حجت الاسلام والمسلمین علیی در ادامه با بیان مشکلات و سختی های برقراری نظامی مطابق با حاکمیت الهی در یک کشور گفت: همواره و از صدر اسلام تاکنون دشمنانی بودند که مخالف دین و مخالف جاری شدن احکام الهی بودند و به تبع آن دشمنی ها و کینه توزیها سعی کردند به روشهای مختلف برای نظامات اسلامی به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد مشکل کردند.
وی یکی از مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی را علاوه بر رشد و پیشرفت های گوناگون اقتصادی، نظامی و… تعالی بعد معنوی انسان و رهایی جامعه از چنگال طاغوت و حاکمیت حق در سایه پیروزی انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد.
تشکیل محور مقاومت در کشورهای مختلف در مقابله با دشمنان نظام اسلامی و مصادره نمودن بصیرت و آگاهی برای انسان های آزاده در سراسر جهان از جمله اسراییل و آمریکا از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد.
در پایان این مراسم از تعدادی کارکنان نمونه دادگستری استان و برگزیدگان مسابقات قرآنی ،فرهنگی و ورزشی تجلیل بعمل آمد.

*دیدار با خانواده شهدا

مقام عالی قضایی استان با همراهی مسئولینی از استانداری ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه حضرت عباس (ع) استان با تعدادی از خانواده های شهید و ایثارگر استان دیدار کردند.

گفتنی است در دیدارهای امروز خانواده های معظم شهیدان گرانقدر ؛ جبرائیل و میکائیل صادقی ، سید محمود و سیدعلی آل طاها ، هاشم و کاظم موسی زاده و بابا و حسینعلی نامور میزبان مقام عالی قضایی استان و هیات همراه بودند.

 

انتهای خبر/