به گزارش آذرسلام، سرهنگ سيد حجت فتاحی رئيس پليس راهنمایی و رانندگی استان اردبيل اظهار داشت: برابر بررسی به عمل آمده یک سری از رانندگان جهت فرار از چنگ قانون اقدام به دستکاری، مخدوش، پوشاندن و گل مالی کردن پلاک وسیله نقلیه کرده و یا بدون پلاک در سطح شهر رانندگی می کنند که پليس به صورت محسوس و نامحسوس این دسته از رانندگان را کنترل ورصد کرده و به طور جدي و بدون اغماض با اينگونه متخلفان برخورد خواهد کرد.
رئيس پليس راهنمایی و رانندگی استان اردبيل تصريح كرد: پوشاندن و يا تغيير در ارقام پلاک انتظامی نه تنهاتخلف محسوب می شود، بلکه جرم است رانندگانی كه با وسيله نقليه بدون پلاك و پلاك مخدوش و ناخوانا و… رانندگي مي كنند به علت اقدام مجرمانه برابر مقررات ضمن اعمال قانون وسیله نقلیه به پارکینگ هدایت و راننده خاطی نیز به مراجع قضايي معرفي خواهد شد.
انتهای خبر/



