بحران‌ها ترسیم‌گر اثر سهم‌خواهی در انتصابات است
بحران‌ها ترسیم‌گر اثر سهم‌خواهی در انتصابات است
نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، استقلال در‌‌ مدیریت برای وزارت کشور را بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد و گفت: وزارت کشور در نصب استانداران و فرمانداران نباید به سفارش‌ها ترتیب اثر دهد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام ،آیت‌الله سید حسن نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور ضمن مطالبه ارتقای ۴ بخش استان اردبیل که امکان شهرستان شدن دارند گفت: بعضی از بخش‌های ما به حدی رسیده‌اند که شایستگی شرایط شهرستان شدن را دارند دراین‌خصوص عنایت حضرت‌عالی برای ما مهم است؛ بخش‌های جعفرآباد، لاهرود، رضی و هشجین قابلیت شهرستان شدن را دارند و دراین‌خصوص دستور مطالعه و بررسی مورد انتظار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به معضل صف‌های نان و کمبود مرغ در بازار و مشکلات مرغداران اشاره کرد و گفت: کارخانجاتی که در استان‌های توسعه‌یافته ساخته شده‌اند قطعاً با پول ملی بوده است نه استانی پس چرا ارزش‌افزوده استانی تقسیم می‌شود؟ نتیجه این می‌شود که شهرداری‌های شهرهای کوچک به‌واسطه کمبود منابع مالی در مشقت و ذلت بسیار فراوان کار می‌کنند درحالی‌که به برخی از شهرداری‌های استان‌های صنعتی اعتبارات سیل‌آسا سرازیر می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خاتمه گفت: استقلال در‌‌ مدیریت برای وزارت کشور بسیار مهم و حیاتی است وزارت کشور در نصب استانداران و فرمانداران نباید به سفارش‌ها ترتیب اثر داده و نباید باج دهد نهایت کار این است که وزیر کشور استیضاح و برکنار می‌شود ممکن است دومین وزیر هم استیضاح و برکنار شود؛ اما با آگاهی مردم وزیر بعدی مصونیت و استقلال پیدا می‌کند سهم‌خواهی در انتصابات سم مهلک است و مخصوصاً در بحران‌ها خود را نشان می‌دهد؛ امیدواریم که هیچ‌وقت شایسته‌سالاری ذبح نشود.

انتهای پیام/