با جرایم؛ مشروباط الکلی و خشن به شدت برخورد می کنیم
با جرایم؛ مشروباط الکلی و خشن به شدت برخورد می کنیم
معاون پیشگیری از جرایم دادگستری استان اردبیل از برخورد قاطع و جدی با مشروباط الکلی و خشن با قاطعیت تمام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، جلسه تعامل و هماهنگی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی بعدازظهر امروز با حضور مسؤولان استانی در دفتر معاونت اجتماعی و پیشگیری برگزار گردید.

 

حجت‌الاسلام وحید مهدوی‌راد در این جلسه به اهمیت و ضرورت توجه به امنیت و ارتقا احساس امنیت در جامعه اشاره و اظهار کرد: تامین امنیت آحاد جامعه و پیش‌بینی و پیشگیری از بروز و وقوع انواع آسیب‌ها و جرایم از وظایف مراجع انتظامی و قضایی است.

 

وی به موارد و عوامل تاثیرگذار در بروز انواع آسیب‌ها از جمله جرایم مرتبط با اراذل و اوباش پرداخت و افزود: باید در این خصوص راهکارهای فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضایی بکار گرفته شود به طوری‌که با مرتکبین جرائم خشن و اراذل و اوباش برخورد قاطع گردیده و از تبدیل شدن آنها به الگو، جلوگیری به عمل آید.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل خواستار قاطعیت در برخورد با جرائم مرتبط با مشروبات الکلی شد.

 

حسین‌زاده، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اردبیل نیز ضمن تشریح وضعیت آماری و پراکندگی جرایم مرتبط با اراذل و اوباش، اقدامات و فعالیت‌های پلیس از جمله پلیس اطلاعات و امنیت را توضیح داده و اعلام کرد: با اجرای برنامه‌ها و طرح‌های ابتکاری و جدید و با تعامل و حمایت دستگاه قضایی به‌ویژه معاونت اجتماعی و پیشگیری، شاهد کاهش آمار وقوع این جرائم در سطح شهر خواهیم بود.

 

در این جلسه محمد خیرخواه بشر، رئیس پلیس مواد مخدر استان نیز توضیحاتی از اقدامات و عملکرد پلیس مواد مخدر ارائه و اظهار نمود: پلیس با تمام توان در راستای پیشگیری و جلوگیری از تولید، توزیع و قاچاق مواد مخدر تلاش می‌کند.

 

انتهای خبر/