با اوباش، سارقین و مخلان نظم بشدت برخورد می کنیم
با اوباش، سارقین و مخلان نظم بشدت برخورد می کنیم
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: برخورد جدی و قاطعانه با اخلالگران نظم و امنیت و اراذل و اوباش و سارقین از سیاست های راهبردی دستگاه قضایی استان است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، در جلسه شورای اداری بخش ارشق که با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد، با قدردانی از زحمات قاضی غلامرضا زارعی، قاضی سید عباس فیض اللهی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش ارشق معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو در ابتدای این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، روز کارمند و هفته دولت از تلاش های کارکنان حوزه قضایی ارشق به جهت اقدامات و عملکرد مطلوب به ویژه در حوزه فرهنگ صلح و سازش و ایجاد مصالحه بین طرفین دعوی قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به اولویت های دستگاه قضایی استان مبارزه با فساد در حوزه مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به ویژه برخورد با اخلالگران نظم و امنیت ، اراذل و اوباش و سارقین را مهمترین برنامه های دادگستری استان عنوان نمود و افزود: دستگاه قضایی استان بدون هیچ مسامحه و گذشتی با کسانی که موجب برهم خوردن نظم و امنیت در جامعه شوند قاطعانه و مطابق قانون به شدت برخورد می کند.

رئیس کل دادگستری استان سند تحول قضایی را از سند های معیار و راهبردی برای دستگاه قضاییه عنوان نمود و افزود: در این سند اصول و سیاست های کلی قوه قضائیه به خوبی تشریح شده و دستگاه قضایی استان نیز بر همین مبنا و بر اساس اصول و مفاد آن در راستای اجرای عدالت و احقاق حق گام بر می دارد.
اهتمام ویژه به موضوع پیشگیری از وقوع جرم، لزوم تعامل و همکاری بیش از پیش مسئولین دستگاه های اجرایی و قضایی برای خدمت رسانی بهتر به مردم و نیز توجه جدی و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی به منظور جلوگیری از هر گونه تعطیلی این واحدها به منظور رونق تولید و اشتغال در استان از دیگر تأکیدات رئیس کل دادگستری استان در این جلسه بود.

انتهای خبر/