بازهم خبر های غرق شدگی در آب های سرعین!/غریق نجات اگر هست؛ چه کاره است!
بازهم خبر های غرق شدگی در آب های سرعین!/غریق نجات اگر هست؛ چه کاره است!
فرمانده انتظامی شهرستان سرعین گفت: حادثه غرق‌شدگی کودک 9 ساله، بر اثر غفلت والدین و سقوط کودک به داخل استخر آبگرم پهنلو اتفاق افتاده است.

به گزارش آذرسلام، سرهنگ محسن پوراسکندر فرمانده انتظامی شهرستان سرعین در خصوص جزئیات غرق‌شدن کودک ۹ ساله در آب درمانی پهنلو سرعین گفت:  طبق بررسی‎‎‌های صورت گرفته، این حادثهه غرق شدگی بر اثر غفلت والدین و سقوط کودک به داخل استخر آبگرم پهنلو  اتفاق افتاده است.

وی افزود: کودک حادثه دیده بلافاصله،  به بهداری شهرستان سرعین  انتقال یافته اما  تلاش کادر درمانی نتیجه نداده و پسر بچه  ۹ ساله جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرعین تصریح کرد: ماموران انتظامی بلافاصله پس از دریافت گزارش به محل حادثه اعزام  و بررسی‌ها انجام گرفت و در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد: در استخرهای شنا، اماکن تفریحی، طبیعت، محیط خارج از منزل و اماکن شلوغ بیش از پیش مراقب افراد خانواده به ویژه کودکانشان باشند و هرگز از آنها غفلت نکنند.

پوراسکندر بیان داشت: با توجه به مسئولیت صاحبان و متولیان آب‌های درمانی، استقرار نجات غریق و ناظر بهداشتی در استخرهای شنا ضروری است.

” متاسفانه همه ساله و در ایام سفر و غیره شاهدیم خبرهای تاثرباری از غرق شدن افراد به خصوص کودکان معصوم در استخرهای اب درمانی سرعین منتشر می شود و با ابراز تاسف خالی و خبرهای تکراری مشمول مرور زمان شده و مجدد این اتفاقات می افتد. دادستان محترم سرعین باید با ورود جدی و اثرگذار و البته بازدارنده به پرونده های این چنینی که با اطلاق عنوان های خطای محض و یا تقصیر والدین و غیره جان کودکان معصوم به ارزانی گرفته می شود مقابله و اعمال قانون کند.حد اقل برخورد با چنین اتفاقاتی پلمپ و یا تعطیلی این استخر هاست”.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : تولیدی