بارش خفیف برف و باران در راه است
بارش خفیف برف و باران در راه است
مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از عصر امروز با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان دمای هوا کاهش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم جوی پایدار تا بعدازظهر امروز در غالب مناطق استان است.

او افزود: از عصر امروز با تقویت جریانات شمالی که با رطوبت خزری نیز همراه است و همچنین ورود سامانه ناپایدار، شاهد افزایش ابرناکی، وزش باد خزری (متوسط تا گاهی تند)، کاهش دما، رخداد مه و بارش خفیف برف و باران در غالب مناطق خواهیم بود که این وضعیت تا روز سه شنبه در استان تداوم می‌یابد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: موقتاً روز چهارشنبه جوی نسبتاً پایدار همراه با وزش جنوبی و افزایش دما به ویژه در نواحی مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

محمدی گفت: مجدداً از روز پنجشنبه هفته جاری با تشدید فعالیت موج دوم سامانه ناپایدار، کاهش محسوس دما، وزش باد خزری (گاهی تند) و بارش برف و باران استان را فرا خواهد گرفت.

او افزود: شدت بارش‌ها طی روز جمعه در شمال استان می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها شود و نیز با توجه به بارش برف در گردنه‌های کوهستانی و برف گیر نواحی مرکزی و جنوبی استان، اختلال در تردد جاده‌ای دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای خبر/