ایجاد آموزشگاه رانندگی پایه سوم ویژه بانوان در اردبیل
ایجاد آموزشگاه رانندگی پایه سوم ویژه بانوان در اردبیل
پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان اردبيل از فراخوان و صدور مجوز آموشگاه رانندگی با مسئولیت و با امتیاز بانوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اردبیل به منظور ارتقاء کرامت بانوی مسلمان ایرانی و ایجاد محیط مناسب جهت یاد گیری و آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و آموزش عملی رانندگی برای بانوان متقاضی دریافت گواهینامه رانندگی؛ در نظر دارد با تمدید مهلت صدور مجوز جهت راه اندازی یک باب آموزشگاه رانندگی پایه سوم ویژه بانوان در مرکز استان که کلیه کارکنان آن اعم از موُسس، مدیر، قائم مقام، و کاربران و مربیان آن نسوان باشند اقدام کند.

متقاضیان در صورت تمایل می توانند با لحاظ شرایط ذیل در خواست ومدارک خود را بصورت حضوری به واحد صدور گواهینامه پلیس راهنمایی ورانندگی استان واقع در شهرک کوثر ارائه نمایند تمدید مهلت ارائه مدارک از مورخه ۹۹/۹/۲۲به مدت ۱۵ روز است.

شرایط عمومی :
-۱متقاضی تاسیس آموزشگاه رانندگی ویژه بانوان صرفا”بایستی نسوان باشد.    
۲-تابیعت جمهوری اسلامی ایران.
۳- دارا بودن حداقل ۲۵ سال سن متقاضی.
۴-متاهل بودن نفرمتقاضی.
۵-دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم.
۶- نداشتن سوءپیشینه
۷- ارائه گواهی عدم اعتیادبه مواد مخدر

مدارک امتیاز بندی:۱- مدرک تخصصی۲- مدرک تحصیلی۳- وضیعت ملکی ( اعیان آموزشگاه ۱۳۰ مترمربع و پارگینگ ۱۰۰مترمربع)۴- محل سکونت۵- خانواده معظم شهداء وجانبازان وایثارگران و رزمندگان وکار کنان بازنشسته ناجا و نیروهای مسلح.

انتهای خبر/