اهانت‌های سازمان یافته علیه مقدسات اسلامی بی‌پاسخ نماند
اهانت‌های سازمان یافته علیه مقدسات اسلامی بی‌پاسخ نماند
جمعی از مبلغین حوزه علمیه استان اردبیل در بیانیه‌ای خواستار مقابله با اهانت‌های سازمان یافته علیه مقدسات اسلامی شدند.

به گزارش آذرسلام به نقل از ایرنا، بار دیگر در عرصه گاه فرهنگ جاهلیت مدرن و در سایه شوم حمایت دولت‌های تحت نفوذ صهیونیست، شیاطین انسی سربرآورده اند و در بلاد معنویت‌ ستیز غرب به ساحت مقدس کتاب آسمانی قرآن کریم، اهانت کرده اند. این اقدام نابخشودنی و اهانت به مقدسات ادیان آسمانی، یک ستیز سازمان یافته از سوی قدرت‌های استکباری است.

در بخش دیگری از بیانیه مبلغین حوزه علمیه اردبیل آمده است: دولتمردان غرب به بهانه واهی حمایت از آزادی بیان، دست عناصر افراط گرا و تندرو در مسیر نفرت پراکنی را علیه مقدسات باز می‌گذارند و اسلام ستیزی و اسلام هراسی در جوامع را نهادینه می‌کنند.

مبلغین و مبلغات معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان اردبیل، ضمن محکومیت شدید اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم که با مجوز رسمی کشور سوئد انجام شد، از مسئولین ذی ربط درخواست کردند برای مقابله با اهانت های سازمان یافته علیه مقدسات مسلمانان، اقدامات لازم را انجام دهند.

مبلغین حوزه علمیه اردبیل همچنین از امت مسلمان خواستند صحنه را برای صحنه گردانی عوامل شیطان خالی نگذارند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل هم گفت: هتک حرمت به قرآن کریم در ایام برگزاری حج ابراهیمی و برپایی جشن عید قربان نه تنها اهانت به بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون مسلمان بلکه نفرت‌پراکنی و توهین به همه پیروان ادیان آسمانی است.

حجت‌الاسلام صابر طهماسبی افزود: اقدام زبونانه دولت سوئد در صدور مجوز برای آتش زدن قرآن کریم در برابر یکی از مساجد استکهلم،نشان از عمق استیصال و کینه‌ورزی دولت‌های فاشیست غربی در برابر آموزه‌های حیات بخش کلام الهی دارد.

وی ادامه داد: این اقدام قلب همه مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه‌دار کرد و به هیچ بها و بهانه‌ای پذیرفته نیست و نباید با هیچ توجیهی احساسات تعداد بی‌شماری از انسان‌ها را مکدر کرد.

وی تصریح کرد: اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی، اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی، مربیان و جامعه قرآنی استان اردبیل اقدام تنفرآمیز هتک حرمت قرآن کریم و هرگونه توهین علیه مقدسات اسلامی را به شدیدترین وجه محکوم کرد و انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام می‌کند.

 

انتهای خبر/