انتقال بعضی از صنوف به خارج از شهر
انتقال بعضی از صنوف به خارج از شهر
سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در مراسم تحویل لایحه بودجه شهرداری این شهر گفت: ترافیک به معضل جدی تبدیل شده و از سال آینده اقدام لازم اعمال خواهدشد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام اردبیل به نقل از تسنیم، سیدحامد عاملی در آیین تقدیم بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری اردبیل که در فرهنگسرای بانوان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری‌ها از اصلی‌ترین رکن‌های توسعه شهرها محسوب می‌شوند و از همین رو سال گذشته ۷ هزار میلیارد ریال و در ۱۰ ماه سال جاری ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و در مجموع ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به کلیه شهرداری‌های استان اردبیل تزریق شده است.

وی افزود: شهرداری و شورای شهر فعلی اردبیل یک انسجام و هماهنگی بی‌نظیری در راستای پیشرفت و توسعه شهر و‌ منافع عمومی مردم اردبیل دارند که اصلی‌ترین تاثیر این مسئله مهم، در حال حاضر توسعه عمران شهری اردبیل بوده که در هیچ کدام از دوره‌های گذشته شاهد نبودیم.

استاندار اردبیل گفت: شهر اردبیل بیش از ۲۰۰ هکتار در فضای سبز کمبود دارد که با اجرای ۴ ورودی شهر اردبیل ۵۰ درصد این کمبود رفع خواهد شد و پروژه عمرانی ۴ ورودی شهر اردبیل از مرحله طراحی و بررسی‌های فنی و تخصصی عبور کرده است و در مرحله پیش آغاز عملیات اجرایی هستند.

عاملی تشریح کرد: ترافیک شهر اردبیل به یک مسئله عذاب‌آور مردم تبدیل شده است که باید به شکل جدی و ویژه در دستور کار قرار بگیرد و اقدامات لازم هم از سوی استانداری در دستور کار خواهد بود و یکی از مهم‌ترین اقدامات رفع گره ترافیکی، انتقال برخی صنوف از داخل به خارج شهر است که سال آینده باید این موضوع عملیاتی شود.

وی ادامه داد: در تامین ماشین‌آلات شهرداری اردبیل اقدامات لازم در دستور کار بوده و در سال آینده هم بیشتر پیگیری و مورد توجه خواهد بود و در راستای منافع مردم، ۵۳۰ پرونده در کمیسیون‌های تخصصی شهرداری مورد بررسی و صدور رای شده است.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : تسنیم