افزایش امکانات رفاهی و پشتیبانی در گمرک و پایانه مرزی بیله سوار
افزایش امکانات رفاهی و پشتیبانی در گمرک و پایانه مرزی بیله سوار
وزیر کشور از لزوم افزایش امکانات رفاهی و پشتیبانی در گمرک و پایانه مرزی بیله‌سوار مغان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام اردبیل،احمد وحیدی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: با توجه به حجم ترانزیت و کامیون‌ها نیاز است امکانات رفاهی و پشتیبانی بیشتری در مرز بیله‌سوار راه‌اندازی شود.

وزیر کشور همچنین در جریان سفر به بیله‌سوار از پل تخریب شده روستای انجیرلو، روستای اکبر داوود بخش مرکزی، باغات و مزارع کشاورزی خسارت دیده، ابنیه و واحد‌های مسکونی و نوار انسداد مرزی این شهرستان بازدید کرد.

او به بازدید امروز خود از روستا‌های سیل زده گرمی و بیله‌سوار مغان اشاره کرد و افزود: در اثر سیل برخی خانه‌ها، امکانات زندگی و احشام روستاییان دچار خسارت شده است.

او وقوع سیل در برخی مناطق استان اردبیل در ۵۰ سال گذشته را بی‌سابقه و غیرمنتظره دانست و گفت: مشکل بزرگ تخریب شدن پل جاده گرمی _ بیله‌سوار است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: مسئولان وزارت راه و ترابری برای عادی کردن تردد در جاده گرمی – بیله‌سوار با احداث مسیری موقت در قالب کنارگذر تلاش می‌کنند تا انشالله پل اصلی که فعلا تخریب شده و قابل استفاده نیست تعمیر و بازسازی شود.

او با بیان این که سیل برخی باغات و خانه‌ها را تخریب کرده، افزود: بررسی و ارزیابی کارشناسان آغاز شده و برای جبران خسارت‌ها کمک و منابعی نیز واریز می‌شود.

او گفت: استاندار اردبیل، هلال احمر، بنیاد مسکن و فرمانداران پای کار بوده و امورات را دنبال می‌کنند تا این مشکلات در حد مقدور برطرف شود.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : تسنیم