اعلام محدودیت ترافیکی روز قدس دراردبیل
اعلام محدودیت ترافیکی روز قدس دراردبیل
سرهنگ سید حجت فتاحی رئیس پلیس راهور استان اردبیل از محدودیت های ترافیکی در راهپیمایی روز قدس اردبیل خبر داد.

به گزارش آذرسلام، سرهنگ سید حجت فتاحی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در جهت اجرای هر چه بهتر و باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس تمهیدات ومحدودیت ترافیکی در محل اجرای مراسم اعمال خواهد کرد.
در این راستا از ساعت۰۱۰۰بامداد روز جمعه توقف هر نوع وسیله نقلیه در حد فاصل ایستگاه سرعین تا تقاطع بازار ممنوع می باشد در صورت توقف از طریق جرثقیل به خارج از رینگ انتقال داده خواهد شد.
همچنین از ساعت ۰۸۰۰صبح روز جمعه محدودیت و ممنوعیت هایی به محل اجرای مراسم از جمله( میدان ارتش،چهاراه حافظ،میدان قدس به سمت ایستگاه سرعین)(ایستگاه سرعین،میدان ۱۵خرداد،سه راهی دانش به میدان شریعتی)(میدان شریعتی ،میدان ورزش به چهاراه امام)(پل پیر عبدالملک،چهاراه امام،تقاطع امام حسین،چهاراه عالی قاپو به سمت چهاراه بازار) اعمال خواهد شدسرهنگ فتاحی بیان کردند در صورتی که خودروی همشهریان به خارج از رینگ هدایت شده بود می توانند با تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰و۱۲۰ از محل خودروی خود مطلع شوند .
این مسئول بیان کرد: ورود همشهریان وهم استانی ها همچون سالیان گذشته خدمتگذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در جهت خدمت رسانی هر چه بهتریاری کنند.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : تولیدی