ازسرگیری محدودیت فعالیتها در اردبیل جهت پیشگیری از کرونا
ازسرگیری محدودیت فعالیتها در اردبیل جهت پیشگیری از کرونا

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: به دنبال افزایش مبتلایان به بیماری ویروسی کرونا در سطح جامعه محدودیت‌های جدید مقابله با کرونا در استان اردبیل آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، یعثوب نژاد محمد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال افزایش مبتلایان به بیماری ویروسی کرونا در […]

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: به دنبال افزایش مبتلایان به بیماری ویروسی کرونا در سطح جامعه محدودیت‌های جدید مقابله با کرونا در استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، یعثوب نژاد محمد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال افزایش مبتلایان به بیماری ویروسی کرونا در سطح جامعه محدودیت‌های جدید مقابله با کرونا در استان اردبیل آغاز شد.

وی با اشاره به فعالیت دورکاری کارکنان ادارات افزود: از امروز تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی موظف به ارائه خدمات عمومی به مردم با رعایت اصول بهداشتی، حضور دو سوم کارکنان و دورکاری یک سوم کارکنان هستند.

نژاد محمد اقشار آسیب پذیر را در اولویت ایجاد محدودیت‌ها دانست و تصریح کرد: اقشار آسیب پذیر باید در اولویت ایجاد محدودیت‌ها باشند به طوری که لحاظ کارکنان ادارات دارای بیماری‌هلی زمینه‌ای همچون قلبی، عروقی، تنفسی و ایثارگران، جانبازان و بانوان دارای فرزند خردسال ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل با تاکید بر خدمت‌رسانی مداوم به مردم بیان کرد: در هر حال ارائه خدمات به مردم در مناطق مختلف استان ضروری بوده و همچنین باید تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های جاری دستگاه‌های دولتی بدون اختلال تداوم یابد.

وی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد اظهار کرد: در کلیه ادارات باید طرح فاصله گذاری اجتماعی، دورکاری، کاهش تراکم در اتاق‌ها، استفاده از حداقل نیروهای انسانی و موافقت با مرخصی‌ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم