ارج نهادن به روزخبرنگار توسط رئیس دادگستری اردبیل
ارج نهادن به روزخبرنگار توسط رئیس دادگستری اردبیل
کثیرلو رئیس دادگستری اردبیل گفت: صداقت توأم با بینش عمیق سیاسی، اجتماعی و حقوقی خبرنگاران و سردبیران رسانه ها موجب اعتماد سازی در بین مردم می شود

صداقت توأم با بینش عمیق سیاسی، اجتماعی و حقوقی خبرنگاران و سردبیران رسانه ها موجب اعتماد سازی در بین مردم می شو


به گزارش آذرسلام، به مناسبت روز خبرنگار، رئیس کل دادگستری استان اردبیل با حضور در خبرگزاری ایرنا از عملکرد رسانه های استان در پوشش اخبار قضایی استان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری که به مناسبت روز خبرنگار در جمع سردبیر و خبرنگاران خبرگزاری ایسنا مرکز اردبیل حضور یافته بود، با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) یاد و خاطره شهید محمود صارمی را گرامی داشته و روز خبرنگار را تبریک گفت.
وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده است ؛ بدون خبرنگار لحظه ها ماندگار نمی شوند ، به تشریح اهمیّت رسالت خطیر خبرگزاری ها و رسانه ها پرداخت و گفت: برای اینکه نشریات و رسانه ها دارای اعتماد بیشتری در بین مردم باشد، باید خبرنگاران و سردبیران رسانه ها از صداقت و بینش عمیق سیاسی، اجتماعی، حقوقی و … برخوردار باشند که برای محقق شدن این موضوع باید نیروهای کیفی با داشتن علوم دانشگاهی و با سپری نمودن دوره های مختلف حرفه ای بکار گرفته شوند که البته اقدامات بسیار خوبی نیز در این حوزه از سوی برخی از خبرگزاری ها انجام گرفته که جای قدردانی دارد.

رئیس کل دادگستری استان استفاده از فن آوری ها و بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی را از دیگر قابلیت های نوین در باب انتشار اخبار و اطلاعات عنوان نمود که می تواند اخبار و گزارشات را در سریعترین زمان ممکن به طور فرا گیر منعکس کند.
وی افزود : برای مقابله با تهدیدات فضای مجازی نیز ، رسانه ها باید دائما با استفاده از تخصص، تعهد و کارایی خود با توطئه ها و هجمه های دشمنان مقابله کرده و روشنگری های لازم را به مردم ارایه نماید.

وی در پایان از آمادگی دستگاه قضایی استان برای هرگونه همکاری با اصحاب رسانه استان جهت پوشش اخبار قضایی استان خبرداد.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : دادگستری اردبیل