ارائه گزارش تفصیلی روند سرمایه گذاری استان به رهبر انقلاب/قدردانی از حمایت قضائی توسعه اقتصادی استان
ارائه گزارش تفصیلی روند سرمایه گذاری استان به رهبر انقلاب/قدردانی از حمایت قضائی توسعه اقتصادی استان
آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در افتتاح کارخانه کاغذ در اردبیل با قدردانی از حمایت قضائی دادگستری استان اردبیل گفت: گزارش مفصل روند سرمایه گذاری در استان به محضر رهبر انقلاب منعکس شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مراسم افتتاح کارخانه تولید کاغذ از سنگ در شهرک خصوصی شهرستان نمین ضمن اشاره به گزارش مفصل خود به دفتر مقام معظم رهبری در مورد روند سرمایه گذاری و فعالیت های صنعتگران استان و پاسخ در خور تقدیر معظم له برای کارآفرینان، فعالان اقتصادی و حامیان تولید گفت: حمایت بیشتر از تولیدکنندگان و صنعتگران باید سرلوحه همه مسئولان بوده و جاده صاف کن این عزیزان باشند تا هر چه بیشتر شاهد افتتاح کارخانجات متعدد و به تبع آن اشتغال جوانان غیور و ولایی این خطه باشیم.

کارخانه تولید کاغذ از سنگ با نام تجاری  “گروه صنعتی شایسته سازان پارس” با حضور نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کل دادگستری استان،  استاندار اردبیل و برخی مسئولین استانی استان و شهرستانی در روستای اورونج شهرستان نمین افتتاح شد.

آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از تلاش های رئیس کل دادگستری استان و اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری و تاثیر گذاری این کمیته در حمایت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی قدردانی و بر ادامه این روند تاکید کرد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در راستای حمایت قضائی از سرمایه گذاری ، تولید و اشتغال استان و در راستای تسهیل راه اندازی مجموعه های اشتغالزایی در حاشیه آیین افتتاح این کارخانه گفت:  این مجموعه تولیدی در سه فاز مختلف با محوریت شهرک صنعتی تخصصی پلیمر طراحی و فاز اول آن بعد از یک سال به بهره برداری رسیده است و فاز اول این کارخانه با ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و زمینه ایجاد اشتغال برای ۷۵ نفر راه اندازی شده است.

وی در پایان افزود : تلاشگران عرصه تولید و اشتغال باید بدانند که افسران رزم اقتصادی کشور در این برهه زمانی تروریسم اقتصادی و تحریم ظالمانه هستند و  افتتاح هر کارخانه و اشتغال هر نفر، مانع از طرح یک پرونده قضایی و بروز اختلافات خانوادگی و آسیب های اجتماعی می شود.

گفتنی است این مجموعه صنعتی دومین شهرک صنعتی خصوصی است که کار خود را در شهرستان نمین آغاز کرده و به ظرفیت تولیدی و اقتصادی این شهرستان افزوده است.

انتهای خبر/