اداره کل اطلاعات استان اردبیل سالروز تشکیل سپاه را تبریک گفت
اداره کل اطلاعات استان اردبیل سالروز تشکیل سپاه را تبریک گفت
اداره کل اطلاعات استان اردبیل با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این روز تاریخی را به یکایک رزمندگان وسبز پوشان حریم ولایت علوی و بسیجیان سرافراز تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام به نقل از خبرگزاری صداوسیمای اردبیل؛ در این پیام آمده است: اگر سپاه نبود کشور هم نبود. (امام خمینی رحمه الله تعالی علیه)
دوم اردیبهشت‌ماه، یادآور تشکیل نهاد با عظمت و مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) است.
کارنامه درخشان سپاه در طول سال‌های پس از انقلاب سراسر افتخار و عظمت و بالندگی در همه عرصه‌ها از دفاع مقدس گرفته تا عمران و آبادانی و محرومیت زدایی است و ایثارگران و شهادت طلبان این نهاد مقدس گوش به فرمان ولایت و فرماندهی معظم کل قوا غیرتمندانه در برابر توطئه‌های مهندسی شده دشمنان ایستاده اند و سربازانی شایسته برای نظام و ملت ایران اسلامی هستند.
پاسداران صدیق و دلاور سپاه همواره با اقتدا به مولایشان امام حسین (ع) و علمدار با وفایش حضرت ابالفضل العباس(ع) در برابر ظالم ترین انسان‌های روزگار و دست آموز استکبار جهانی ایستاده اند و با فرماندهی یکی از وارسته ترین، دلیرترین، مخلص‌ترین انسان‌ها “شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شمارش معکوس نابودی تمام مستکبران جهان را آغاز نموده اند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر خدمت رسانی به مردم ایران در تمامی زمینه‌ها نیز هستند. در روزهای اخیر که شهرهای زیادی درگیر ویروس کرونا ، سیل، رانش زمین و… شده‌اند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور به موقع و موثر خود در مناطق محروم و سیل‌زده، آسیب‌ها را به حداقل رسانده و توانستند بسیاری از مردم گرفتار را نجات دهند.
اداره کل اطلاعات استان اردبیل ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این روز تاریخی را که میراث معنوی حضرت امام (ره) می‌باشد به یکایک رزمندگان وسبز پوشان حریم ولایت علوی و بسیجیان سرافراز تبریک وتهنیت عرض نموده و بار دیگر باخون سرخ شهدا پیمان می‌بندد که در دفاع از حریم ولایت وارزش‌ها و درصیانت ازدستاورد‌های انقلاب اسلامی لحظه‌ای کوتاهی نکرده وهمچنین در رکاب نایب امام زمان (عج) فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در مصاف با استکبار جهانی برای نبرد سرنوشت ساز لحظه شماری می‌کند.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : صداسیمای اردبیل