احداث ۳ پلیسراه در جاده‌های خلخال و مشگین – اهر شهر اردبیل
احداث ۳ پلیسراه در جاده‌های خلخال و مشگین – اهر شهر اردبیل
استاندار اردبیل گفت: سه ساختمان پلیس راه در جاده‌های مشگین‌شهر - اهر، پارس‌آباد و خلخال با هدف کاهش تصادفات احداث می‌شود.

به گزارش آذرسلام، اکبر بهنامجو ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی تصادفات استان اردبیل اظهار داشت: در راستای توسعه بزرگراه‌ها و کاهش تصادفات در استان نیازمند تدوین برنامه‌ریزی‌های اساسی همراه با ایمن‌سازی جاده‌های استان و کاهش تصادفات هستیم.

وی بیان کرد: گسترش فعالیت‌ها در بزرگراه‌سازی جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور سالانه ۶۰ کیلومتر بزرگراه احداث می‌شود و در راستای ایمن‌سازی جاده‌ها و کاهش تصادفات درصدد هستیم تا به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: در راستای اجرای ۳۵۰ کیلومتر جاد‌ه‌سازی در مناطق مختلف استان اقدامات اساسی در استان اردبیل انجام یافته است که نسبت به سه سال گذشته در احداث بزرگراه‌ها با اعتبارات مناسبی کار را پیش برده و شاهد پیشرفت‌های قابل قبولی در این حوزه بوده‌ایم.

بهنامجو تصریح کرد: میزان تصادفات نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته تفاوت قابل توجهی را نشان نمی‌دهد اما نیاز است برای کاهش تصادفات به خصوص در فصل تابستان تمهیدات لازم در راستای ایمن‌سازی جاده‌ها انجام یابد تا برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه اقدام شود.

وی بیان کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده سه ساختمان پلیس راه در جاده‌های مشگین‌شهر – اهر، پارس‌آباد و خلخال با هدف کاهش تصادفات احداث می‌شود که بی‌شک انتظار می‌رود خروجی‌های مورد انتظار در این زمینه داشته باشد و در حال حاضر احداث و بهسازی جاده سرچم – اردبیل نیز در دستور کار قرار گرفته است که در کنترل میزان سرعت و کاهش تصادفات نقش اساسی خواهد داشت.

استاندار اردبیل بیان کرد: ۱۷ دستگاه دوربین مجهز به کنترل سرعت در جاده‌های استان نصب شده که انتظار می‌رود با همراهی رانندگان و ترددکنندگان موضوع تخطی از سرعت اتفاق نیفتد و مشکلی در این زمینه باقی نماند که این مسئله در حال حاضر به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار است.

انتهای خبر/