احداث بیمارستان۹۶ تختخوابی اردبیل مجوز گرفت/معارفه مسئولین جدید بهداری و بسیج دانشجویی
احداث بیمارستان۹۶ تختخوابی اردبیل مجوز گرفت/معارفه مسئولین جدید بهداری و بسیج دانشجویی
فرمانده سپاه حضرت عباس ( ع) استان اردبیل از پروژه جدید درمانی خبر داد و گفت: احداث بیمارستان 96 تختخوابی در اردبیل مجوز اصولی را دریافت کرد که احداث خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام ،سردار پاسدار جلیل بابازاده‌قانع در مراسم تودیع و معارفه مسئولان جدید معاونت بهداشت و درمان و سازمان بسیج دانشجویی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: قبول مسئولیت قطعا سخت خواهد بود زیرا نباید ساعت مشخصی برای انجام امور مردم در نظر گرفت و همواره در خدمت مردم باید بود.

فرمانده سپاه استان اردبیل در باره مدیریت قبلی معاونت بهداشت و درمان و سازمان بسیج دانشجویی سپاه حضرت عباس(ع) گفت:  در طول خدمت “شهابی” ( مسئول قبلی) خدمات ارزنده‌ای در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفت که شیوع ویروس کرونا و ارائه خدمات یکی از آنهاست.

فرمانده سپاه حضرت عباس ( ع) استان اردبیل در بخش دیگری از سخان خود از پروژه جدید درمانی خبر داد و گفت: احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی در اردبیل مجوز اصولی را دریافت کرد که احداث خواهد شد.

 

گفتنیست در پایان این مراسم “نادر محمد” به عنوان مسئول معاونت سلامت آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل معرفی  شد و از دوران مسئولیت و فعالیت شهابی قدردانی شد.

در این مراسم همچنین “روح الله صابری” بجای “پرویز پرزور” مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی معرفی شد.

انتهای خبر/