اتاق مانیتورینگ راهور استان اردبیل راه اندازی می شود
اتاق مانیتورینگ راهور استان اردبیل راه اندازی می شود
سردار هوشنگ حسینی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در همایش همیاران فرهنگ ترافیک، از اهتمام استاندار اردبیل در راه اندازی قریب الوقوع اتاق مانیتورینگ ترافیک استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، همایش همیاران فرهنگ ترافیک و راهوران صبح امروز با حضور متولیان و همراهان فرهنگ ترافیک در مجتمع لاله نیروی انتظامی برگزار شد.

 

سردار هوشنگ حسینی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در این همایش اظهار داشت: امسال در استان اردبیل تصادفات منجر به فوت نسبت به سال قبل ۶ درصد کاهش داشت.

 

فرمانده انتظامی استان اردبیل در بخش بعدی سخنان خود از آغاز اقدام و مراحل ایجاد اتاق مانیتورینگ که سالها بخاطر اعتبارات بر جا مانده بود خبر داد و گفت:  اتاق مانیتورینگ و نصب دوربین های مدار بسته ترافیکی و شهری در اردبیل، گرمی، خلخال، پارس اباد و مشکین شهر خبر داد و افزود: با موافقت و تاکید اجرایی شدن مانیتورینگ هوشمند کنترل ترافیک توسط استاندار اردبیل آرامش و امنیت مضاعف به جاده های مواصلاتی استان اضافه خواهد شد همچنین عملیات اجرایی ۴ بانده شدن جاده سرچم سرعت بیشتری خواهد گرفت.

 

وی گفت: این استان توریسیتی و مهممان پذیر است و باید راه های زمینی راحت و امنی برای مسافران ایجاد شود.

در پایان مراسم از همیاران پلیس، رانندگان و پرسنل نمونه پلیس راه و راهور استان و همچنین از تعدادی از نمایندگان رسانه های خبری و اجتماعی تجلیل شد.

 

انتهای خبر/

  • منبع خبر : تولیدی