آموزش سواد حقوقی مردم از قاب رسانه بومی
آموزش سواد حقوقی مردم از قاب رسانه بومی
کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل باحضور در سیمای استان، آموزش سواد حقوقی از این رسانه را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، حجت الاسلام کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل  در دیداربا ملا جوادی مدیر صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: تولید برنامه هایی با محتوای آموزش های حقوقی ساده برای شهروندان در صدا و سیما ، یکی از بهترین راهکارها جهت فرهنگ سازی و افزایش آگاهی های حقوقی است.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان ضمن حضور در دفتر مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل از زحمات شبانه روزی مدیر و پرسنل این نهاد انقلابی تقدیر کرد.

وی با اشاره به برنامه های فاخر عزاداری ها و مراسمات مرتبط با ایام ماه محرم افزود: اشاعه فرهنگ عاشورا بزرگترین رسالت تمامی ارگان های فرهنگی و در راس آنها صدا و سیما بوده که در دارالارشاد اردبیل و پایتخت حسینیت به نحو احسن انجام شده است .
وی در ادامه خاطر نشان کرد : با توجه به ظرفیت بسیار بالای صدا و سیما در اطلاع رسانی برای آحاد شهروندان و لزوم افزایش آگاهی های مردم شریف استان در زمینه مسائل حقوقی مبتلا به جامعه، تشکیلات قضایی استان آماده همکاری همه جانبه برای تولید برنامه های آموزش محور در این زمینه ها بوده که با عملی شدن بهینه آن با همکاری این نهاد انقلابی ، بسیاری از دعاوی مطروحه در تشکیلات قضایی استان را که به جهت عدم آگاهی از مسائل حقوقی بوده ، کاهش خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو ، پس از دیدار و گفتگو با مدیر کل صدا و سیما ، از واحد خبر بازدید و و از کارکنان قدر دانی کرد.

انتهای خبر/

 

  • نویسنده : سیدمهدی قدیرزاده