آغاز رزمایش بزرگ کمک مومنانه در استان اردبیل
آغاز رزمایش بزرگ کمک مومنانه در استان اردبیل
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) از آغاز رزمایش بزرگ کمک مومنانه در استان اردبیل بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب خبرداد.

به گزارش آذرسلام به نقل از سبلان ما، سردار جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در نشست فوق العاده رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: مردم استان اردبیل همواره در تمامی شرایط بحرانی یاریگر اقشار آسیب پذیر جامعه بوده اند و در برهه کنونی نیز در اقدامات خیرانه پیشقدم هستند.

وی افزود: موضوع مهمی که  پس از شیوع کرونا باید از آن غافل نشد لطمه دیدن معیشت بخشی از هم وطنانی است که تحت تاثیر قرار گرفته اند.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بعد از اینکه رهبر معظم انقلاب ضمن تجلیل از درخشش مردم در مبارزه با ویروس کرونا، دستور یک رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان و اقشاری که از شرایط شیوع بیماری آسیب دیده اند را صادر فرمودند؛ سازمان بسیج مستضعفین رزمایش #کمک_مومنانه را تدوین و با رمز یا صاحب الزمان(عج) آغاز کرده است.
وی با اشاره به اینکه مرحله اول این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان در استان اردبیل ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: پایگاه های مقاومت بسیج سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با برنامه ای ویژه محوریت انجام این رزمایش را بر عهده خواهند داشت و از خیرین و چهره های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و… برای پیوستن به رزمایش بزرگ همدلی و #کمک_مومنانه دعوت می شود.

انتهای پیام/