آغاز توزیع بیش از ۵هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰هزار تومان توسط سپاه شهرستان اردبیل+تصاویر
آغاز توزیع بیش از ۵هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰هزار تومان توسط سپاه شهرستان اردبیل+تصاویر
سرهنگ پاسدار حسن دهقان فرمانده سپاه شهرستان اردبیل از آغاز توزیع 5هزار بسته معیشتی در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، سرهنگ پاسدار حسن دهقان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه مراسم بارگیری بسته ها معیشتی کمک مومنانه به اسیب دیدگان کرونا که در محل سپاه این شهرستان صورت گرفت اظهار داشت: در اطاعت مستمر از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه به اسیب دیدگان معیشتی کرونا سپاه شهرستان اردبیل مقارن با ولادت امام حسن مجتبی (ع) ۱۲۰۰ بسته معیشتی شامل یک بسته برنج ایرانی و دیگر کالای خوراکی به ارزش بالای ۵۰۰ هزار تومان امروز به پایگاه های محلات و حوزه های بسیج جهت توزیع اعزام کرد.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل تاکید کرد: تا اخرماه رمضان ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی و احصاء شده، توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در طرح شهید سلیمانی نیز این نهاد انقلابی از اول آذرماه سال گذشته بیش از ۳۵۰هزار ماسک و مقادیر قابل توجهی محلول ضد عفونی در بحبوحه شیوع اول کرونا توزیع کرد افزود: از اول اجرای کمک مومنانه ۶۰هزار بسته معیشتی تاکنون در مرکز این استان توسط سپاه شهرستان اردبیل توزیع شده است.

دهقان همچنین در بخش دیگری از مصاحبه خود خاطر نشان ساخت:  تاکنون بالای ۱۷۰ مورد کمک جهیزیه بیش از ۳۲ میلیون تومان تمین و تحویل شده است.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل همچنین تهیه لباس ایتام و کودکان بی سرپرست مرمت و ساخت سرویس بهداشتی خانه های غیر قابل سکونت فقرا را از دیگر اقدامات این نهاد انقلابی برشمرد.

گفتنی است در افتتاح این مراسم حجت الاسلام میثم فیاضی رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یاری و دست گیری از نیازمندان دراین شرایط کرونایی را حساس و جدی عنوان کرد و افزود: با پیدا شدن این ویروس بسیاری خانواده ها دچار مشکلات جدی در تامین معیشت خود شده اند و سپاه در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب پیش قدم شده است تا باری از دوش این خانواده بردارد.

حجت الاسلام فیاضی گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی توسط سپاه های شهرستانی و استان برداشته شده و این اقدام خداپسندانه با حمایت خیرین و نهادها ادامه خواهد داشت.

همچنین مسعود امامی یگاه فرماندار مرکز استان اردبیل نیز در سخنانی در این مراسم با تقدیر از اقدام موثر و بموقع بسیج  و سپاه در مقابله با کرونا و کمک های معیشتی از شهروندان خواست: جهت جلوگیری از بدتر شدن شرایط کرونایی پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت کنند.

انتهای خبر/