آزادگان امید و باور ایمانی خود را حفظ کردند
آزادگان امید و باور ایمانی خود را حفظ کردند
استاندار اردبیل گفت: آزادگان سرافراز در دوران اسارت امید و باور ایمانی و قلبی خود را در نهایت درجه حفظ و صیانت کردند.

به گزارش آذرسلام به نقل از باشگاه خبر، سید حامد عاملی گفت: این عشق و امید به بازگشت و پیمودن راه ولایت و همراهی با امت آزادگان را چنان در اراده خود مستحکم کرده بود که در دوران اسارت کمترین ناامیدی را در چهره آنها مشاهده کردیم.

استاندار اردبیل می گوید: با وجود سختی دوران اسارت و تلخی ایام آزادگان با توسل به حضرت زینب (س) و امام هفتم موسی کاظم دوران سخت و پر از مشکلات اسارت اردوگاه‌های عراق را سپری کرده و نمایشی از صلابت و استقامت را در صحنه عمل نشان دادند.

به گفته او، امروز و در این مقطع حساس که جوانان ما با الگوهای مختلف روبه‌رو هستند، شایسته است تا الگوی با فضیلت آزادگان و ایثارگران برای آنها معرفی شود تا آنها مسیر و افق روشن خود را به درستی تبیین کنند.

عاملی به برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در ۲۹ مردادماه امسال اشاره کرد و گفت: همه این شهدا در کنار جانبازان، آزادگان و ایثارگران با مرزبانی و حفاظت از این مرز و بوم و ناموس کشور سعی کردند تا درس وفاداری و عشق به ولایت را نشان دهند.

او در ادامه افزود: امروز در این مقطع حساس ضرورت دارد با اراده‌ای آهنین و محوریت امام جامعه به سمت شایستگی‌ها، صلابت و اقتدار حرکت کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناامید کنیم.

عاملی گفت: امروز دشمن با شیطنت‌های مختلف سعی دارد تا امید و اراده این ملت را بشکند و به نوعی بدبینی و ذهنیت منفی علیه نظام و مسئولان ایجاد کند که اگر به هوش نباشیم در تله دشمن گرفتار می‌آییم.

استاندار اردبیل بیان کرد: شهدا برای ما حفظ و صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن به محوریت رهبری صالح را یادآور شدند و امروز باید همین آرمان‌خواهی را مد نظر قرار داده و به سمت عزت‌آفرینی بیشتر حرکت کنیم.

انتهای خبر/