«مبارزه جدی با قاچاق کالا» بهترین راه حمایت از تولید داخلی است
«مبارزه جدی با قاچاق کالا» بهترین راه حمایت از تولید داخلی است
رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: مبارزه جدی و قاطعانه با قاچاق کالا از جمله مبارزه با دانه‌درشت‌ها، بهترین راهکار برای حمایت از تولید داخلی است و این امر به‌صورت جدی در استان اردبیل پیگیری می‌شود.

به گزارش آذرسلام، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو ظهر امروز در نشست با مسؤولان ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به این‌که قاچاق کالا یکی از معضلات اساسی در مسیر رونق تولید و اشتغال بوده، مبارزه جدی و قاطعانه با قاچاق کالا از جمله مبارزه با دانه‌درشت‌ها، بهترین راهکار برای حمایت از تولید داخلی است و این امر به‌صورت جدی در استان اردبیل پیگیری می‌شود.

وی افزود: با توجه به این‌که مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی قوه قضاییه است، دستگاه قضایی استان اردبیل بر همین مبنا و در تعامل، همکاری و هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی همواره تمام ظرفیت خود برای مقابله قاچاق کالا و ارز به‌کار می‌بندد.

ضرورت استفاده از سیستم‌های الکترونیکی در سازمان اموال تملیکی

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: با توجه به مسائل و مشکلات موجود در سازمان اموال تملیکی به‌ویژه در بحث ورود و خروج اموال، استفاده از سیستم‌های الکترونیکی در سازمان اموال تملیکی ضرورت دارد.

گفتنی است؛ نماینده ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری نیز در این نشست بر اهمیت توجه به سیاست کلان کشور و تأکید روسای ۳ قوه مبنی بر تعیین تکلیف اموال تملیکی و اقدامات فوری برای سازماندهی به این‌گونه اموال تاکید کرد.

انتهای خبر/