کم کاری مسئولان نباید پای نظام نوشته شود
کم کاری مسئولان نباید پای نظام نوشته شود
حجت الاسلام میثم فیاضی در یادواره شهدای خلخال گفت: کم کاری و کاستی های اجرائی نباید پای نظام نوشته شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، حجت الاسلام میثم فیاضی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای خلخال با محوریت شهید حسین رضا عزیزی که در درب منزل این شهید برگزار شد، اظهار کرد: یکی از عوامل هراس دشمن از انتخابات در ایران اسلامی، حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی افزود: مردم ولایتمدار استان اردبیل در ۲۸ خرداد، حماسه‌ای به یادماندنی را به نمایش خواهند گذاشت و با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق‌های رای دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در ادامه بیان کرد: شهداء مسؤولیت‌پذیر بودند و لحظه‌ای از یاد و نام امام راحل(ره) غافل نشدند و در مسیری که امام راحل و مقام معظم رهبری ترسیم کرده بود عاشقانه پای گذاشتند و برای کشور از جان و دل گذشتند.

وی افزود: سفارش شهداء، حضور در پای صندوق‌های رای بوده و شرکت در انتخابات پیش‌رو ادامه راه شهدا است.

فیاضی تصریح کرد:کم کاری‌ها و کاستی‌ها به‌دلیل کم‌کاری مسؤولان بوده و نباید به پای نظام نوشته شود، انتخاب درست می‌تواند بسیاری از مشکلات و کاستی‌ها را جبران کند.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاشند تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای ناامید کنند در حالی‌که حضور در پای صندوق‌های رای دشمنان نظام را مایوس و قدمی بزرگ برای توسعه هر چه بیشتر کشور خواهد بود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از پدر معظم شهید حسین رضا عزیزی، مدافع سلامت از سوی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تجلیل شد.

انتهای خبر/