پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان اردبیل بمناسبت روز دانشجو
پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان اردبیل بمناسبت روز دانشجو
کثیرلو رئیس دادگستری استان اردبیل در پیامی روز دانشجو را تبریک گرفت

به گزارش آذرسلام، جلال آفاقی سرپرست جدید معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در این جلسه ضمن اشاره به عزم دستگاه قضایی و مراجع انتظامی برای مقابله با مواد مخدر و سوداگران مرگ، بر لزوم تقویت دیده بان های پیشگیری از وقوع جرم با حمایت های قضایی، استفاده از ظرفیت رسانه در فرهنگ سازی مبارزه با قاچاق مواد مخدر و نیز تقویت سامانه سجام و عضوگیری از معتمدین و فعالین بسیج محلات تأکید کرد.
گزارش پلیس مبارزه با مواد مخدر، سپاه و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و همچنین بحث و تبادل اعضاء و ارایه راهکارهای لازم به منظور مقابله جدی تر با تولید، توزیع و مصرف مواد مخدر از دیگر موضوعات این جلسه بود.

پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان اردبیل به مناسبت روز دانشجو
بسم الله الرحمن الرحیم
لیس للانسان الّا ما سعی…
۱۶ آذر نماد استقامت دانشجویان ایرانی است. روز دانشجو، روز تکریم آمیختن علم و دانش با اخلاق اسلامی و بصیرت سیاسی، روز در هم آمیختن تقوا با علم و دانش اندوزی، روز تأکید بر نقش بی مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش، در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در راه پیشرفت مادی و معنوی کشور است.
روز دانشجو تنها یک نام نیست بلکه یک تاریخ است که تلاش، امید، آینده، آرمان خواهی و ایمان به حق طلبی با آن عجین شده است. عرصه علم، فرصتی ارزشمند برای فتح قله های رفیع دانش و شکوفایی و بالندگی بیشتر است و کسب افتخارات بزرگ در این عرصه که همگان را به رقابت بر می انگیزد، در خور تحسین و احترام است.
اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضایی استان این روز را به کلیه دانشجویان عزیز ایران اسلامی به ویژه دانشجویان خطه ولایت مدار و دارالارشاد اردبیل تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون آنان را در کسب علم و آگاهی از درگاه ایزد منان در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم و زعامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) خواستارم.

انتهای خبر/