هیچ توقفی ولو با قطعی اینترنت نباید داشته باشیم
هیچ توقفی ولو با قطعی اینترنت نباید داشته باشیم
بهروز ندایی معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: در صورت بروز هر گونه اختلال در اتصال اینترنت و یا توقف ‌لحظه‌ای سامانه رأی‌گیری، فرآیند رأی‌گیری متوقف نشده و به صورت دستی انجام می‌گیرد و هیچ‌گونه توقفی در روند رأی‌گیری به دلیل قطعی اینترنت نباید وجود داشته باشد.

بهروز ندایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در صورت بروز هر گونه اختلال در اتصال اینترنت و یا توقف ‌لحظه‌ای سامانه رأی‌گیری، فرآیند رأی‌گیری متوقف نشده و به صورت دستی انجام می‌گیرد و هیچ‌گونه توقفی در روند رأی‌گیری به دلیل قطعی اینترنت نباید وجود داشته باشد.

 وی افزود: تمامی پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی در شعب اخذ رأی رعایت شده و استفاده از ماسک برای عوامل اجرایی و هم‌چنین مردم حاضر الزامی است و تقاضا می‌شود که مردم زمان حضور خود در شعب اخذ رأی از خودکار شخصی استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: در مجموع یک هزار و ۶۷۷ صندوق رای در کل استان در شعب اخذ رای وجود دارد که از این تعداد ۳۴۶ صندوق به صورت سیار و یک هزار و ۳۳۱ صندوق ثابت است.

وی گفت: استان اردبیل شامل ۱۲ شهرستان، ۱۱ بخش و ۱۰۱ شهر است که روز جمعه ۲۸ خردادماه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا از ساعت ۷ صبح آغاز شده و تا ۱۲ شب ادامه یافته و در صورت نیاز زمان رأی‌گیری تمدید خواهد شد.