همزمان با سراسر کشور؛ رویداد تولید محتوی دیجیتالی در اردبیل برگزار می شود
همزمان با سراسر کشور؛ رویداد تولید محتوی دیجیتالی در اردبیل برگزار می شود
سرهنگ پاسدار قاسم محمدزاده مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، قاسم محمدزاده صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد سراسری در بخش‌ بازی‌ و نرم‌افزار‌های ویژه تلفن همراه  و پویانمایی ۱۲ تا ۱۴ آبان امسال با حضور داوطلبان این رشته‌ها اجرا خواهد شد که خوشبختانه در برگزاری این رویداد مهم هر سال با استقبال خوب مردم روبه‌رو هستیم.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: با توجه به توصیه های اکید رهبر انقلاب مبنی بر حضور فعالانه در فضای مجازی،  ضرورت غلبه بر هجمه‌های فرهگنی دشمنان در فضای مجازی با تولید محتواهای کیفی و ارزشمند امری مهم است.

محمدزاده اظهار کرد: امیدواریم در راستای مدیریت مناسب محتوای فضای مجازی موفق عمل کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمده و امیدواریم با همکاری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی تصریح کرد: جهت ثبت‌نام در  این رویداد تخصصی شرکت‌کنندگان می‌توانند به سایتevent.bsjmajazi.irمراجعه و برای هماهنگی با شماره تماس های ۰۹۱۴۶۱۹۳۸۶۶ و ۰۹۱۴۴۵۳۸۵۷۰  تماس بگیرند.

انتهای خبر/