هزینه شبکه شاد مانند تلفن داخل شهری و بین استانی است
هزینه شبکه شاد مانند تلفن داخل شهری و بین استانی است
مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هزینه مرکز پاسخگویی تلفنی راهنمای شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) برابر استاندارد مخابرات مانند تلفن ثابت شهری و بین استانی است.

به گزارش آذرسلام، روز دوشنبه روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای آورده است، با توجه به راه‌اندازی شبکه آموزشی دانش‌آموزان از ۲۱ فرودین‌ماه سال جاری و امکان ثبت‌نام معلمان و دانش‌آموزان دوره دبستان و تشکیل کلاس‌ها و گروه‌های آموزشی، ممکن است برخی کاربران در هنگام ثبت‌نام در این شبکه با مشکلاتی مواجه شوند.

براساس این اطلاعیه، مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در دو مرحله پاسخ به سؤالات متداول در خصوص شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) را منتشر کرده و در آن به پرسش‌های متداولی که ممکن است کاربران با آن مواجه شوند را پاسخ داده است. در این اطلاعیه تاکید شده است: شماره تلفن ۴۳۰۸۱ برای پاسخگویی به مشکلات کاربران در نظر گرفته ‌شده است و هزینه تلفن داخل شهری و بین استانی دریافت می‌شود.

به گزارش ایرنا، تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ تاکنون ادامه دارد و هر چند آموزش و پرورش سعی کرد با استفاده از توان و تجربه معلمان و همکاری رسانه ملی روند آموزش تعطیل نشود، اما آموزش در تلویزیون نتوانست به طور کامل نیازهای آموزشی دانش آموزان را مرتفع کند.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با توجه به وجود خلاءهایی در آموزش از راه دور برای دانش آموزان از همان هفته های ابتدایی تعطیلی مدارس، از ایجاد یک شبکه اجتماعی دانش آموزی مستقل برای آموزش مجازی دانش آموزان خبر داد که پس از گذشت یک ماه از وعده وزیر سرانجام شبکه اجتماعی دانش آموزان تحت عنوان «شاد» آماده شد و در خدمت نظام آموزشی قرار گرفت.
انتهای پیام/

  • منبع خبر : ایرنا