نامزدها بر اساس “قانون شورا” وعده دهند!
نامزدها بر اساس “قانون شورا” وعده دهند!
نامزد شورای شهر اردبیل گفت: ضمن داشتن تعهد و تخصص نامزدها باید منطبق قانون شورا وعده دهند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، زکی‌الله خوشبخت در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: اهمیت پارلمان محلی کمتراز پارلمان ملی نیست و این پارلمان جایگاه بسیار بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه در پارلمان شهری مطالبات مردم و شهروندان باجدیت اجرایی شود  افزود: نیاز است اعضای شورای انتخاب شده با مدیریت خود بتوانند در راستای تحقق مطالبات مردم گام بردارند.

نامزد شورای شهر اردبیل افزود: انتخاب افراد کاردان ومتعهدو متخصص برای توسعه شهر در شوراها عمران و آبادانی آن یک نیاز ضروری است که انتظار می‌رود شهروندان اردبیلی در بیست و هشتم خرداد ماه با حضور حماسی خود افراد کاردان و متحد را انتخاب کنند.

خوشبخت افزود: از نامزدهای شورای شهر  که برای خدمت  به مردم اعلام آمادگی کردند نیز قدردانی می‌کنیم چرا که این افراد دغدغه مندی خود را برای خدمت به مردم نشان دادند و وارد انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: شهر خانه دوم اعضای شورا است و اعضای انتخاب شده باید با روحیه جهادی و ایثار وفداکاری در شورای شهر حاضر شوند تا مشکلات مردم را حل کنند.

وی افزود: باید نامزدها شورای شهر بر اساس قانون شورا وعده دهند و وعده هایی  خارج از قانون ندهند که  این امر اعتماد مردم به شورا را از بین می برد.

خوشبخت گفت: برای خدمت  مردم به عنوان یادگار هشت سال دفاع مقدس وارد انتخابات شدم تا بتوانم  نقشی در تحقق مطالبات همشهریانم داشته باشم.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : تسنیم