قیام ۹دی گرامی داشته می شود
قیام ۹دی گرامی داشته می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، حجت‌الاسلام حسن باقری قبل از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: یوم‌الله نهم دی یکی از مهم‌ترین رویدادها و حوادث پس از انقلاب اسلامی است و از ابعادی اهمیت این روز بزرگ،کمتر از اهمیت ۸ سال دفاع مقدس و حتی از جهاتی همسان با اهمیت ۲۲ بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی متعلق به همه آحاد و اقشار مردم است، افزود: یوم‌الله نهم دی متعلق به یک گروه و حزب و دسته سیاسی نیست و خالقان، صاحبان و متولیان نهم دی، مردم هستند و امروز بیش از هر زمانی و برای عبور از توطئه‌ها و فتنه‌ها به وحدت و همدلی نیازمند داریم‌.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: علی‌رغم تمامی تهدید‌ها و توطئه‌های دشمن، انقلاب اسلامی، استوار و مقاوم همه این توطئه‌ها را با تکیه بر مردم و پیوند عمیق امام و امت و با سربلندی و عزت، پشت سر گذاشته است‌.

 

برگزاری مراسمات با رمز «۹ دی تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه»

 

وی تشریح کرد: مراسمات گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت با شعار محوری «۹ دی تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه» در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان برگزار می‌شود.

 

باقری تصریح کرد: این مراسم در مرکز استان نیز روز پنجشنبه رأس ساعت ۱۰ صبح در محل مصلی بزرگ اردبیل با حضور آحاد و اقشار مختلف مردم و مسؤولان و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود و نهم دی ماه هم تبلور بصیرت عمومی برای دفاع از ولایت بود که سلمان‌ها و مالک‌ها در نقاط مختلف کشور به پا خواسته و از آرما‌ن‌های والای انقلاب دفاع کردند‌.

 

 

انتهای خبر/