فرمانده سپاه شهرستان اردبیل: سه هزار خانوار امروز بسته معیشتی را دریافت خواهند کرد
فرمانده سپاه شهرستان اردبیل: سه هزار خانوار امروز بسته معیشتی را دریافت خواهند کرد
سرهنگ پاسدار حسن دهقانی اظهار داشت: رزمایش بزرگ کمک مومنانه شامل توزیع 3هزار بسته معیشتی 3 میلیون ریالی از عصر امروز آغاز خواهد شد.

سرهنگ پاسدار حسن دهقانی، فرمانده بسیج سپاه شهرستان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما درباره توزیع بسته های معیشتی از عصر امروز تصریح کرد: به دنبال تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه؛ «خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان(عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم» ؛ سپاه حضرت عباس (ع) و شهرستان اردبیل با اقدام بموقع و شناسایی خانوار و افراد نیازمند که بخاطر شیوع ویروس خطرناک کرونا دچار مشکلات معیشتی شده اند، با ثبت نام آنها توسط حوزه های و پایگاههای مقاومت بسیج، بسته معیشتی شامل ( دو عدد ماکارونی – دو قوطی رب یک کلیویی – دو بطری روغن مایع – یک بسته خرما – یک بسته برنج ۱۰ کیلویی ایرانی – مرغ و گوشت ) را از امروز عصر به دست این افراد نیازمند خواهد رسید.


سرهنگ پاسدار دهقانی افزود: بیش از ۳ هزار بسته معیشتی امروز تدارک دیده شده است.
فرمانده سپاه شهرستان اردبیل ارزش ریالی هر بسته آماده به توزیع را سه میلیون ریال عنوان کرد.
وی ادامه داد: این اولین مرحله از ۴ مرحله اجرای رزمایش مواسات و همدلی بوده که این سه هزار بسته معیشتی مختص مرحله اول است.
دهقانی با بیان اینکه در شهرستان اردیبل ۲۴ هزار خانوار برای اهداء بسته معیشتی در نظر گرفته شده است اظهار داشت: در سطح استان نیز به ۵۸ هزار خانوار با همت و مساعدت خیرین کمک رسانی خواهد شد.
وی یادآور شد: در شهرستان اردبیل با همراهی و همدلی خیرین “کمک مومنانه” و توزیع بسته معیشتی به افراد آسیب دیده از کرونا، از ۲۴ هزار خانوار به ۴۰ هزار خانوار افازیش خواهد یافت.


وی درباره کمک مالی افراد آسیب دیده از شیوع بیماری ویروس کرونا نیز گفت: هر کمک مالی چه واریزی به حساب اعلام شده سپاه استان و چه کمک مالی خیرین؛ تبدیل به احسن ( بسته معیشتی ) خواهد شد و به نحو شایسته و قطع به یقین به دست خانوار های مورد هدف رسانده خواهد شد.
فرمانده بسیج سپاه شهرستان اردبیل خاطرنشان ساخت: چنانچه افراد و خانوار آسیب دیده از کرونا، بصورت موردی در لیست ثبت نامی پایگاه ها و حوزه های بسیج محلات نباشد و یا فراموش شده باشد، می توانند با مراجعه به حوزه های بسیج مقاومت نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
وی در پایان گفتگو با خبرنگار ما راه های واریز کمک های مردمی در شرایط کرونا و کمک مومنانه به نیازمندان استان اردبیل را در نزد بانک انصار به شرح ذیل برشمرد.

شماره حساب : ۱_۱۱۵۰۱۸۱۸_۳۵_۳۸۱۰

شماره شبا: ۰۱_۸۱۸۰_۱۵۰۱_۰۳۵۱_۳۸۱۰_۰۶۳۰_IR98

شماره کارت مجازی: ۹۱۲۵_۱۰۰۳_۸۱۷۰_۶۲۷۳

انتهای خبر/