شکست خانواده ترامپ برای توقف انتشار کتاب خطرناک‌ترین مرد دنیا
شکست خانواده ترامپ برای توقف انتشار کتاب خطرناک‌ترین مرد دنیا
در حالیکه تنها چند هفته از انتشار کتاب جان بولتون علیه ترامپ می‌گذرد، به رغم تلاش‌های فراوان خانواده ترامپ، کتاب برادرزاده رییس جمهوری آمریکا با عنوان "چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را ایجاد کرد" به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش شبکه سی ان ان، به رغم تلاش اعضای خانواده ترامپ برای جلوگیری از انتشار کتاب مری ترامپ برادرزاده رییس جمهوری آمریکا، انتشارات سیمون و شوستر ناشر کتاب روز دوشنبه اعلام کرد که تاریخ انتشار کتاب دو هفته زودتر از موعد مقرر صورت خواهد گرفت.

پیشتر قرار بود کتاب مری ترامپ با عنوان “زیاد و ناکافی: چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را ایجاد کرد” ۲۸ جولای (۷ مرداد) منتشر شود اما ناشر اعلام کرد به دلیل درخواست زیاد و انتظار غیرقابل تحمل خوانندگان، کتاب قرار است دو هفته زودتر و در تاریخ ۱۴ جولای (۲۴ تیر) منتشر شود.

در حالی قرار است کتاب مری ترامپ به زودی منتشر شود که پیش از این با تمام مخالفت‌های کاخ سفید کتاب جدید بولتون با عنوان «اتاقی که اتفاق آنجا افتاد» به دلیل انتشار در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ این کشور و افشاگری‌ها در باره رییس جمهوری آمریکا بسیار خبرساز شده بود. وی در بخش نخست این کتاب، ترامپ را فردی سست عنصر و تحت تأثیر افراد دیگر در اوایل ورود به کاخ سفید توصیف می‌کند.

مری ترامپ دختر فِرِد – برادر متوفی دونالد ترامپ است که در کتاب خود به اطلاعات محرمانه خانواده ترامپ پرداخته است.

برادرزاده ترامپ در این کتاب فاش می‌سازد که اظهارنامه مالیاتی پدرش و دیگر اسناد محرمانه خانوادگی را در اختیار نیویورک‌تایمز قرار داده بود.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : ایرنا