رزمایش یخ زدایی از محلات اردبیل امروز آغاز شد/تصاویر
رزمایش یخ زدایی از محلات اردبیل امروز آغاز شد/تصاویر
سرهنگ پاسدار علی حبیب زاده فرمانده سپاه شهرستان اردبیل از آغاز رزمایش سه روزه برفروبی و برداشتن موانع یخی از کوچه و محلات وحدت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، به دنبال نزول رحمت اسمانی برف سنگین در کشور، استان و اردبیل  و به تبع آن صعب العبور شدن و محدودیت ایجاد شده در تردد محلات شهری و انتظار مردم؛ به دستور سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل رزمایش برف روبی یاوران ولایت در شهرستان اردبیل آغاز شده است.

سرهنگ پاسدار علی حبیب زاده افزود: به دستور فرمانده سپاه استان به سپاه شهرستان جهت برف روبی؛ در کنار کارکنان سپاه ناحیه شهرستان اردیبل؛ گروه های جهادی، یاوران ولایت، کارکنان تیپ حضرت عباس (ع) سپاه استان اردبیل و ستاد سپاه استان در قالب ۴ اکیپ وانت نیسان از کوچه و معابر محلات اقدام به برف روبی و انتقال آن به خارج از شهر می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: در مناطق محروم نیز با استفاده از تمام بسیجیان گروه جهادی، سربازان و کارکنان  محرومیت زدایی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این خدمات رایگان بوده و کسی حق دریافت وجهی ندارد و مردم نیز ریالی نباید بپردازند، از شهروندان مناطق محله وحدت و میر اشرف و سایر مناطقی که نیروهای برف روب در آن حضور خواهند داشت درخواست کرد: ضمن همکاری با نیروهای بسیج با برداشتن خودروهای خود در صورت امکان مسیر را برای برف روبی ماشین الات سنگین هموار کنند.

سرهنگ حبیب زاده تاکید کرد: در صورت همکاری محلات و مردم ظرف سه روز برف روبی از معابر و کوچه ها و میادین محلات به پایان خواهد رسید.

انتهای خبر/