در دولت انقلابی نورچشمی‌ها جایگاهی ندارند
در دولت انقلابی نورچشمی‌ها جایگاهی ندارند
علی نیکزاد در جمع هواداران رئیسی در اردبیل گفت: ضعف دولت در اداره کشور سبب شد تا مقام معظم رهبری فرمودند که "به دنبال یک دولت انقلابی و حزب‌الهی هستم و در دولت انقلابی نورچشمی‌ها و اشرافی‌گری و فساد جایی ندارد".

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، علی نیکزاد عصر امروز در گردهمایی بزرگ حامیان آیت‌الله رئیسی در استان اردبیل که در محل پیاده راه عالی قاپو اردبیل برگزار شد، با اشاره به لزوم استقرار دولت انقلابی برای حل مشکلات کشور اظهار کرد: امروز تنها راه نجات کشور استقرار دولت انقلابی، مردمی، شفاف و شیشه‌ای، جوان و کارآمد، کوچک و چابک و به دور از خوی اشرافی‌گری است و چنین دولت انقلابی باید کشور را در مسیر پیشرفت و سازندگی با رعایت عدالت در توزیع متوازن ثروت و امکانات قرار دهد.

وی افزود: دولت کنونی که همواره می‌گفتند زبان دنیا و دیپلماسی را بلد هستیم و با شعارهای رفع تحریم و رونق اقتصادی پای کار آمد و قرار بر این بود که کسب و کار رونق یابد، سفره مردم بزرگتر شود، اتفاقات بزرگی در حوزه‌های مختلف سیاست داخلی و خارجی، اجتماعی، اقتصادی و… بیفتد و دولت پاکدستان روی کار باشد، متاسفانه هیچ یک از این موارد محقق نشد.

حضور آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه سبب حرکت در مسیر عدالت شد

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی بیان کرد: حضور سیدابراهیم رئیسی در قوه قضائیه همراه با ساده‌زیستی و مبارزه با فساد بدون هیچ‌گونه مماشاتی سبب کارآیی بالای قوه قضائیه در پیشبرد اهداف عالی خود به اذعان نخبگان، صاحب نظران، مردم و متخصصان امر شد.

عدم شجاعت و کوتاهی دولت سبب شهادت حاج قاسم شد

نیکزاد تصریح کرد: به خاطر کوتاهی دولت، عدم شجاعت، عدم ظلم‌ستیزی این دولت، دشمنان ایران اسلامی و شیطان بزرگ به خود جرات داد که سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را با دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا به شهادت برساند.

رئیس شورای هماهنگی ستادمردمی آیت‌الله رئیسی تشریح کرد: خون پاک حاج قاسم، حرکت سیدابراهیم رئیسی در قوه قضائیه و حرکت مردم سبب تغییری در کشور شده و باری دیگر تفاوت بین دولت انقلابی و غیرانقلابی برای مردم نمایان شد و در پی آن مجلسی انقلابی در دوره یازدهم قوه مققنه تشکیل یافت.

وی گفت: این دولت تحریم‌ها را بهانه کرده و مشکل مسکن، اشتغال جوانان را به رفع تحریم‌ها وابسته کرده دولتی که حاضر به خرید تضمینی گندم به قیمت ۶ هزار تومان از کشاورزان زحمت کش نشد اما اقدام به واردات گندم با ارز ۴۲۰۰ تومانی و قیمت تمام شده ۱۶ هزار تومانی کرد.

ضعف مدیریت دولت ۱۶ هزار واحد صنعتی را به تعطیلی کشاند

نیکزاد با اشاره به ضعف مدیریتی دولت در اداره کشور بیان کرد: دولتی که حاضر به کنترل بازار نشد و این امر سبب ایجاد رانت ۸۰ هزار میلیارد تومانی در بازار فولاد شد و نقدینگی را به میزان ۳ هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان رساند و در کنار آن امروز ۱۶ هزار واحد صنعتی به تعطیلی کشانده شده است.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: این دولت آمارهای غلطی در رابطه با ارائه تسهیلات بانکی می‌دهد به طوری‌که اعلام می‌کند ۱۰۰ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده، در حالی‌که اگر میزان هر تسهیلات رقمی در حدود ۱۰ میلیون تومان بود الان باید ۱۰ میلیون ایرانی از این تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده می‌کردند و اما آیا این‌چنین است؟

در دولت انقلابی نورچشمی‌ها جایگاهی ندارند

رئیس شورای هماهنگی ستادمردمی آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: تمامی این موارد و ضعف دولت در اداره کشور سبب شد تا مقام معظم رهبری فرمودند که به دنبال یک دولت انقلابی و حزب‌الهی هستم و در دولت انقلابی نورچشمی‌ها و اشرافی‌گری و فساد جایی ندارد.

وی با اشاره به اقدامات آیت‌الله رئیسی در ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان تشریح کرد: کشت و صنعت مغان با قیمت هر متر ۶ هزار و ۵۰۰ تومان به ثمن بخس در این دولت فروخته شد و نیشکر هفت تپه که روزی ۷۱ هزار تن تولید شکر داشت الان به دلیل مدیریت غلط این دولت در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و این شرکت به یک فردی که ابر کیس ارزی و اخلال‌گر بازار ارز است سپرده شده بود.

نیکزاد ادامه داد: آیا امروز درد مردم واردات موز بود که ارز به‌جای تولید به واردات چنین کالاهایی اختصاص یافت.

مشاکرت حداکثری در انتخابات به رخ کشیدن اقتدار کشور در برابر دشمنان است

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اذعان کرد: اقتدار ما باید از درون کشور متبلور شود و مشارکت حداکثری در انتخابات مهم‌ترین اقدام در راستای نشان دادن وحدت و انسجام و به رخ کشیدن اقتدار خود به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم امروز نباید با صندوق‌های رای قهر کنند بلکه باید از افرادی که شعارهای پوچ و بی‌عمل دادند قهر کنند چرا که قهر با صندوق رای سبب ضعف در برابر دشمن و قهر با ایرانیت می‌شود.

سلامت فکری، اخلاقی و اعتقادی از ویژگی‌های اصلی دولت انقلابی است

نیکزاد با اشاره به ویژگی‌های دولت مردمی و انقلابی بیان کرد: دولت مردمی و مقتدر دولتی است که سلامت فکری، اخلاقی و اعتقادی داشته باشد و خط قرمز ما پیروی از ولایت فقیه و خط رهبر انقلاب است و دنبال فردی هستیم که دولت را به مسیر اصلی و انقلاب و عظمت و خدمت خالصانه به مردم بازگرداند.

رئیس شورای هماهنگی ستادمردمی آیت‌الله رئیسی گفت: در دولت انقلابی باید عدالت در عرصه‌های مختلف اجرا شود و حکمت و خرد ورزی در دولت بعدی باید حکمفرما شود و هر شخصی که خوی اشرافی‌گری  داشته باشد نباید مسئولیتی در دولت انقلابی داشته باشد.

وی بیان کرد: در جواب کسانی‌که می‌گویند اگر میدان نبود دیپلماسی کار خود را به خوبی پیش می‌برد باید بگویم که امروز اگر میدان نباشد دیپلماسی هیچ خریداری ندارد و چنان‌چه در کشورهای مختلف چنین موضوعی مشاهده شد و اگر میدان نبود عراق و سوریه امروز در دست دشمنان بود و اگر میدان نبود ایران نبود.

در دولت انقلابی دیپلماسی به نفع مردم پیش می‌رود

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: دولتی انقلابی و مردمی دولتی است که دیپلماسی را نیز به نفع مردم پیش ببرد و از کسب و کارها حمایت کند و در برابر فرار مالیاتی ایستاده و اقداماتی اساسی در راستای حل مشکل یارانه‌های پنهان و مباحث بهداشت و سلامت و اخلاق و معنویت مردم قدم بردارد.

نیکزاد گفت: امیدوارم که با حضور حداکثری مردم در روز انتخابات شاهد شکل‌گیری  یک دولت مردمی و قوی در راستای رفع مشکلات مردمی، نجات کشور از وضعیت کنونی و استقرار دولتی پاکیزه باشیم.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : فارس