برنامه ریزی دقیق امور برق و آب استان اردبیل در قطعی ها!
برنامه ریزی دقیق امور برق و آب استان اردبیل در قطعی ها!
قطعی نیم روزه برق و آب اردبیل و شهرستان های تابعه، کاملا منظم و با جدول زمانبندی قبلی، اطلاع و اعلام عمومی قبلی بود!! تا مردم دچار کلافگی و دلخوری نشوند!.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام اردبیل، روز گذشته دوشنبه ۱۴ تیرماه قطعی نیم روزه آب و برق سطح گسترده ای از شهر اردبیل و چند ساعته در شهرستاهای استان موجب اعتراض و گله مندی مردم به بی مدیریتی ها شد.

 

این نارضایتی در شهرک ها به دلیل قطعی برق ساکنین طبقات ساختمانها را که مجبور شدند یک نیم روز را از پله ها تردد کنند بیشتر مشاهده شد. علاوه بر این برخی مشاغل و اصناف که کارشان مستقیم با برق بوده دچار ضرر و زیان شده یا با خطرات احتمالی نیز مواجه بودند از آن جمله کار آهنگری و جوشکاری بر فراز ساختمانها و نصب اسانسور و غیره بود.

 

 

فاسد شدن برخی اقلام سریع الفساد غذایی، لبنی و بستنی فروشگاه ها نیز بخشی از این زیان ناشی از اقدامات ناهماهنگ و بی مدیریت بود. دراین میان به جهت سیستماتیک و الکترونیکی شدن خدمات درمانی در درمانگاه ها و مطب ها و نیز دارو خانه ها نیز موجب تعلل و انتظار بیماران و پزشکان برای چند ساعت و نارضایتی آنها شد.

 

متاسفانه اگر این قطعی ها نیز طبق دستور مرکزی و یا با اختیار مدیریت استان باشد کاملا منظم! و با جدول زمانبندی قبلی و اطلاع و اعلام عمومی قبلی بود!! تا مردم دچار کلافگی و دلخوری نشوند!.

 

در هر صورت روزهای گرم تابستان هنوز در پیش بوده و مردم با زندگی شهری صنعتی و انجام الکترونیکی بیشتر کارهای روزمرگی انتظار دارند مدیریت شرکت برق و آب استان بطور شفاف و از رسانه های گروهی و عمومی زمان آغاز قطعی و اتصال مجدد آن را اعلام کنند تا خود مردم با برنامه ریزی قبلی، دچار مشکلات مالی و دیگر اسیب های احتمالی از طریق قطعی برق و آب نشوند.

 

انتهای خبر/