برخورد کامیون با اتوبوس مسافربری گرمی ۲کشته برجای گذاشت
برخورد کامیون با اتوبوس مسافربری گرمی ۲کشته برجای گذاشت
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه کامیون در جاده سرچم اردبیل پل فیروز ۲ کشته و ۲۷ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش آذرسلام، عزت‌الله ضربی اظهار داشت: در این تصاف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه کامیون حامل هندوانه در جاده کوثر- سرچم در استان اردبیل بشدت برخورد کرده و سبب جان باختن ۲ نفر و مصدوم شدن ۲۸ نفر دیگر شد.

وی افزود: اتوبوس مسافربری از شهرستان گرمی عازم تهران بوده و کامیون حامل هندوانه نیز از شیراز به مقصد اردبیل در حرکت بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این حادثه صبح امروز در کیلومتر ۹۰ جاده کوثر _ سرچم (سه راهی فیروز آباد شهرستان کوثر) اتفاق افتاد.

ضربی افزود: ۱۰ نفر از مصدومان این حادثه توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی شهرستان‌های کوثر و خلخال انتقال و جسد متوفی حادثه نیز بعد از رهاسازی تحویل شهرداری گیوی شد و ۱۸ نفر از مصدومان حادثه توسط نیرو‌های اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

به گفته وی، هفت تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان‌های کوثر و خلحال متشکل از ۱۸ نفر نجاتگر با هفت دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شده و اقدام به امدادرسانی به آسیب دیدگان حادثه کردند که ماموران راهنمایی و رانندگی استان اردبیل مشغول بررسی حادثه هستند.

مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل نیز اعلام کرد که سه دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی از اردبیل، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس شهرستان کوثر، یک دستگاه آمبولانس هشتجین – خلخال و سه دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شده و مصدومان به بیمارستان‌های فاطمی اردبیل و امام خمینی (ره) خلخال منتقل شدند.

انتهای خبر/