امدادرسانی پلیس اردبیل به ۴۵۰ مسافر گرفتار در کولاک گردنه صائین
امدادرسانی پلیس اردبیل به ۴۵۰ مسافر گرفتار در کولاک گردنه صائین
فرمانده انتظامی استان اردبیل از امدادرسانی پلیس به ۴۵۰ مسافر و راننده گرفتار در برف و کولاک گردنه صائین و اسکان موقت آنان در مکان‌های مطمئن خبر داد.

به گزارش آذرسلام، سردار هوشنگ حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی‌های برون سازمانی و هدایت عملیاتی هدفمند و از همه مهم‌تر نقش‌آفرینی پلیس، ۴۵۰ مسافر و راننده گرفتار در برف و کولاک گردنه صائین در مدارس، مساجد و دفتر امام جمعه شهرستان نیر اسکان موقت داده شدند.

وی با اشاره به حاکمیت کولاک برف در گردنه‌های برف‌گیر و جاده‌های کوهستانی، بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک‌کن خودرو تاکید کرد و افزود: با توجه به یخبندان و لغزنده بودن سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل، رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کرده و فاصله طولی مناسب و ایمن با وسیله نقلیه جلویی را حفظ و پایبند به اصول رانندگی ایمن باشند.

توصیه‌های پلیس به مسافران و رانندگان

فرمانده انتظامی استان اردبیل با تأکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، بیان کرد: رانندگان به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانون‌مندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند.

سردار حسینی از آمادگی کامل مأموران پلیس‌راه جهت ارائه خدمات به رانندگان و مسافران خبر داد و گفت: اطمینان از سالم و آماده به کار بودن ترمزها، چراغ های عقب و جلو، باطری و شیلنگ‌های رابط خودرو در کنار استفاده از ضدیخ از دیگر توصیه‌های پلیس در ایام زمستان است.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : فارس