از شائبه تا واقعیت استعفای ۴ نفر عضو شورای شهر اردبیل!
از شائبه تا واقعیت استعفای ۴ نفر عضو شورای شهر اردبیل!
طی روزهای اخیر خبری مبنی بر استعفای نزدیک به4نفر از اعضای شورای شهر اردبیل حکایت داشت که واقعیت غیر از این و آشکار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، طی چند روز گذشته خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که حاکی از استعفای چند نفر از اعضای شورای شهر اردبیل حکایت داشت، به گفته این کانالهای شبکه اجتماعی تلگرامی، این اعضاء به دنبال بازداشتی های اخیر فساد مالی در شهرداری قرار بود استعفا بدهند!.

این رسانه نیز این شائبه را با اشاره به منبع خبر منتشر کرده بود .

اما واقعیت غیر از این بوده و طبق بررسی و تحلیل های رسانه آذرسلام موضوع به یارکشی و در اختیار گرفتن کمیسیون های شورای شهر مربوط می شود!.

طبق اخبار موثق انتشار اخبار شائبه استغای چند نفر از اعضای شورای شهر به جهت میخ کوب کردن و نشاندن سرجایشان بمنظور عدم ورود به کمیسیون های تخصصی پارلمان محلی بویژه ماده صد بوده است.

گویا این طرفند و ضرب و ترس رسانه ای نیز جواب داده و خبری از تکاپوی برخی اعضاء برای ورود و عضویت در کمیسیون های تخصصی شنیده نمی شود.

متاسفانه خواسته یا ناخواسته و یا عمدا یا سهوا برخی افراد با در اختیار گرفتن برخی کانالهای تلگرامی چنین اخبار شائبه ای را منتشر می کنند تا به هدف خود برسند و به عبارتی یارکشی سیاسی را محقق سازند.

” بارها در رسانه های ارزشی انتشار شده است که چنین مسائل و مباحثی و حواشی و یا اقدامات اعتماد سوز نمایندگان در هر صنفی ضربه سنگین به باور و صداقت مردم و اعتماد آنها به انتخابات و نظام می شود که لزوم و ضرورت هوشیاری نظارت متولیان مربوط و رسانه ای کردن بموقع آن را می رساند”.

انتهای خبر/