تازه ترین مطالب



پربیننده ترین مطالب

کد مطلب: 14925
تاریخ انتشار: ي, 1396/04/04 - 13:04
معاون گردشگری استان اردبیل:
اصول مهماندرای هتل داران در سرعین برگزار شد
معاون گردشگری استان اردبیل گفت: دوره آموزشی اصول پذیرایی و آداب معاشرت ویژه کارکنان هتل به مدت 28ساعت آموزشی در سرعین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آذرسلام، قادر تقی زاده با بیان اینکه، با توجه به  نزدیکی به فصل پیک گردشگری و اهمیت نحوه برخورد جامعه میزبان با گردشگران برگزاری چنین دوره­ هایی در کسب رضایت گردشگران و انگیزه برای بازدید مجدد را تقویت می­ کند، افزود: در این دوره 19 نفر از كاركنان هتل شرکت کرده بودند که در پایان دوره گواهینامه معتبر آموزشی دریافت کردند.

 وی اضافه کرد: مباحث دوره شامل الگوهای رفتاری و آداب و معاشرت، نحوه سرو غذا و نوشيدني، روش صحیح جمع آوری میز پذیرایی در ضیافت­ها، مهارت­های فردی و ارتباطی، نحوه آماده سازی سالن رستوران و چیدمان میزها، ایمنی و بهداشت و کمک­های اولیه، آشنایی با وسایل و تجهیزات میز و صندلی و نحوه آرایش آن­ها بود و  نکات کاربردی در خصوص تشريفات، اصول پذيرايي، اصول ميزباني، آموزش داده شد و در پایان دوره به کلیه فراگیران دوره گواهینامه آموزشی اعطا گردید.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال از این دوره ها و به تناسب نیازهای آموزشی و به منظور ارتقا مهارت­های کارکنان این بخش دوره ها همچنان ادامه خواهند داشت.

معاون گردشگری استان همچنین به دوره­های آموزشی کوتاه مدت گردشگری برگزارشده در شش ماهه گذشته، نظیر رانندگان وسایل نقلیه گردشگری، شناخت آب­های درمانی، پرسنل داخلی هتل­ها، مدیریت هتلداری ویژه مدیران داخلی هتل­ها (سرعین و اردبیل)، اصول پذیرایی و آداب معاشرت، عکاسی در طبیعت(تورلیدری)، الگوهای رفتاری و آداب معاشرت (کارکنان پل معلق مشگین شهر)، راهنمایان موزه و دو دوره مصوب راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی که در چند ماه اخیر برگزار شده اشاره کرد ویادآور شد، این دوره­ها را برای تقویت و توانمندسازی شاغلین این بخش ضروری اعلام کرد.

 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
ارسال نظر